• هوش مصنوعی این روزها تصوراتمان را تبدیل به تصویر می‌کند و از این نظر بسیار پر طرفدار و خطرناک شده است.

چند روزی است یک سایت که برای مردم ایران، به خصوص برای دخترها و زن‌های ایرانی، نسخه می‌پیچد که چه بپوشند و چه نپوشند، فیلمی را بارگذاری کرده و گفته است که از هوش مصنوعی خواسته‌اند که هر شهر ایران را متناسب با آداب، فرهنگ و رسوم و رنگ بوی آن، تبدیل به یک سبک پوشش کند و نتیجه بسیار بامزه از آب درآمده است!  و با این سوال‌ها به جذب مخاطب پرداخته است: «اگر شهرهای ایران استایل بودند، تبریز چه شکلی بود؟ اصفهان خوش‌استایل‌تر است یا تبریز؟ یزد زیباتر بود یا رشت؟!» و زیر فیلم هم پرسش کرده‌اند: «نظرتون در مورد این استایل‌ها چیه؟ سبک پوشش شما به کدوم شهر نزدیک‌تره؟» وقتی این فیلم را دیدم گفتم «هوش مصنوعی غلط کرد با شما!»

  • هوش طبیعی‌ام آرزوست!

هوش مصنوعی از آداب، فرهنگ و رسوم ایرانی چه می‌داند؟ شما الدنگ‌ها اگر از هوش طبیعی‌تان استفاده می‌کردید و کمی تاریخ را مطالعه می‌کردید، امثال بنده نباید این‌قدر خون جگر می‌خوردیم. شما الدنگ‌های که دارید با انواع و اقسام حیله‌گری‌ها، دیگ دشمن را هم می‌زنید و در تلاش هستید که دختر و زن ایرانی را هر روز، برهنه‌تر از روز قبل ببینید. و تیشه به ریشه‌ی بنیان خانواده در ایران بزنید.

همین سایت در زیر سایه‌امن ناشی‌گری ما و مسئولین در حال ترویج لاشی‌گری است و برای تغییر سبک پوش دخترها و زنان ایرانی، هر روز نسخه‌ای تازه و جذاب برای برهنه کرده آن‌ها به بهانه‌ی زیباترشدن(!) می‌پیچد. با عناوینی شبیه به این‌ها: بهار و تابستان امسال فقط از این لباس‌ها بپوشید و شهر را زیباتر کنید! سه استایل شیک از … با فلان پوشش که می‌توانید الگو بگیرید! ده ایده شیک برای نوروز امسال که قطعا به کارتان می‌آید؛ نوروز سال جدید اینجوری لباس بپوشید!

  • تُف به شرفتان!

ای مسئولانی که در این زمینه مسئولیت دارید ولی خودتان را به خواب زده‌اید! ای بی‌غیرت‌ها! صبر کنید تا این سیل، دختران، زنان و خانواده‌های خودتان را درنوردد. آن‌گاه از خواب بیدار خواهید شد!

  • هر چند اوضاع خرابتر از این حرف‌ها است! اگر شک دارید یادداشت زیر را بخوانید:

تجاوز فرهنگی، انحطاط فرهنگی، سرگردانی فرهنگی و بالاخره پارگی فرهنگی!

دسته بندی شده در: