• اختلال فاخته‌گری چیست؟ آری! وقتی معنا و معنویت، “مختل” شود، اسم تمام رفتارها هم کم‎کم “اختلال” می‌شود!

  • حالا چرا فاخته‌گری؟ چرا مثلاً کلاغ‌گری نه؟!

در واقع واژه‌ی کاکولد، از نام یک پرنده‌ معروف به کوکو یا همان فاخته‌ی خودمان، گرفته شده است. این پرنده دانه‌هایش را جایی دیگر می‌خورد و تخمش را در جایی دیگر می‌گذارد. به این صورت که: هنگامی که تخمش (=تخم‌گذاری‌اش) می‌گیرد، به لانه پرنده‌ی دیگری می‌رود و تخم‌ خود را در آن لانه می‌گذارد! جوجه‌ی فاخته از تخم بیرون می‌آید و در حالی‌که هنوز حتی یک پَر روی بدنش نیست، با پُررویی تما، شروع می‌کند به نسل‌کُشی! یعنی تخم‌های پرنده‌ی میزبان را که هنوز جوجه نشده‌اند را یکی‌یکی به بیرون از لانه پرتاب می‌کند! آن پرنده‌ی از همه‌جا بی‌خبر هم شروع می‌کند به بزرگ کردن جوجه‌ای که خودش درست نکرده و خودش به دنیا نیاورده است، خودش…! 

این فیلم را ببینید تا متوجه شوید بچه‌ای که سر سفره‌ی پدر و مادرش بزرگ نشود، گاهی چه فاجعه‎ای به بار می‌آورد!

نخستین بار اصطلاح کاکولد در قرون وسطی برای افرادی به کار برده شد که همسرانشان به آن‌ها خیانت کرده بودند. آن‌ها نیز بی‌خبر از خیانت همسر به بزرگ کردن فرزندانی که برای خودشان نبود، می‌پرداختند. اما…

امروزه کاکولدیسم به عنوان یک فتیش یا انحراف جنسی شناخته می‌شود و معنی آن با اصطلاحی که در قدیم رایج بوده است، کاملاً متفاوت است. زیرا افرادی که دچار این اختلال(!) هستند، به خوبی از ارتباط شریک خود خبر دارند و رضایت کامل(!) برای انجام این عمل دارند. یعنیه هنوز جای شکرش باقی است که مانند همجنس‌بازی، به رسمیت شناخته نشده است! هر چند باید صبر کرد تا کم‌کم هر فاجعه‌ای، به رسمیت شناخته شود. در آخرالزمان، همه‌چیز ممکن است!

برای کاکولدیسم هم مانند هر ایسم دیگری، انواعی برشمرده‌اند که بنده شرح آن‌ها را بی‌خیال می‌شوم!

  • نگویید طرف… است، بگویید به تری‌سام علاقه دارد! تری‌سام، چه کلمه‌ی با پرستیزی! آدم را یاد عمو سام می‌اندازد!

به هر نوع از رابطه‌ی جنسی که در آن سه نفر حضور داشته باشند، تری سام می‌گویند. به طور کلی تری‌سام و یا رابطه سه نفره، نوعی از آمیزش جنسی است که به طور همزمان در بین سه نفر انجام می‌شود. این سه نفر ممکن است که سه مرد، سه زن، دو مرد و یک زن و یا دو زن و یک مرد باشند.

  • ببینید چگونه با کنار هم چیدن هدفمندِ کلمات، جوری القا می‎کنند که همچون رابطه‎ای، یک رابطه‌ی کثیف و هرزگی به نظر نرسد: استاندارد! مفید! قوانین نرم!

  • ببینید چقدر خوب فساد، فحشا، هرزگی و فاحشگی را به خورد روح و روان مردم می‌دهند: پادزهری برای خیانت!

  • القصه:

بله! روی انواع و اقسام بی‌‌غیرتی، اسم‌های خارجی مثل کاکولدینگ و تری‌سام و… بگذارید، تا خیلی قشنگ و ملیح، قبحش بریزد! رواج لاشی‌گری که نباید خیلی علنی باشد!

روزگاری شده است که هر چقدر مراقب خود باشیم، کم است. دشمن به شدّت بیدار است و ما به طرز عجیبی در خواب هپروت به سر می‌بریم. خدای عزیز به دادمان برسد که از دست فتنه‌های آخرالزمان، دین و جسم و جانِ سالم به در ببریم. و در دنیا و آخرت، عاقبت‌به‌خیر شوم!

برای امروز بس است. درروزهای آتی، منتظر افشای فجایع فرهنگی بیشتری در زیر پوست جامعه باشید.البته به شرط حیات و دور ماندن از ممات!

  • حُسن ختام: به نقل از کتاب «پدیده هرزه‌نگاری و مستهجن‌پردازی در جهان معاصر»

غرب، در سیر تدریجی و تکوینی فرهنگی و تمدنی خود و تجربهٔ سکولاریسم، لیبرالیسم و مدرنیتهٔ تمام‌ عیار، دیر یا زود در حوزهٔ مناسبات و معاملات اجتماعی به این نقطه می‌رسید و یهودیان، با رویکرد دنیوی، فاسد و تاجرمآب خود به این روند سرعت بخشیدند و باعث شدند تا موریانهٔ انقلاب جنسی با سرعت بیشتری پایه‌های فرهنگی و اخلاقی ساکنان غرب را مضمحل سازد. این موضع از این حیث اهمیت دارد که عموم جوامعی که با تأخیر یکصد و اندی ساله بر قطار مدرنیته (یا هر عنوان دیگری، همچون توسعه‌یافتگی، پیشرفت و… ) سوار شدند تا علاج درد عقب‌ماندگی از کاروان تمدن و پیشرفت (به سبک غربی) را بیاموزند، از این نکته غفلت می‌ورزند که تجربهٔ لغزان و ژله‌ای شدن مناسبات فرهنگی، مرتبهٔ نخست از نتایج قهری سیر در مدرنتیه و لیبرالیزه شدن جمیع قواعد سنتی و درهم شکستن همهٔ آنچه که ممدوح و پسندیدهٔ جوامع مذهبی است، در مرتبهٔ دیگر آن قرار دارد.