• به این نقاشی ترسناک و سیاه نگاه کنید:

اسم این نقاشی “ساتورن پسرش را می‌بلعد” است و توسط نقاشی اسپانیایی به نام “فرانسیسکو گویا” خلق شده است. این نقاشی اسطورهٔ یونانی کرونوس تیتان (که در عنوان به ساتورن رومی‌سازی شده) را نشان می‌دهد که از ترس برانداخته شدن به دست یکی از فرزندانش، هر یک را پس از تولد می‌خورد. امروز اگر اسرائیل حتی از کُشتن فرزندان خردسال شهر غزه ابایی ندارد، از ترس برانداخته شدنش از سوی آن‌ها است!

  • ووراریفیلیا! ((به نقل از ویکی‌پدیا)

ووراریفیلیا (Vorarephilia) یا بلع‌دوستی، (اغلب به صورت وور (vore) خلاصه می‌شود) نوعی انحراف جنسی است که با میل شهوانی به بلیعدن شخص یا موجودی دیگر، یا بلعیده شدن توسط شخص یا موجودی دیگر یا یک جاذبه شهوانی در فرایند عمومی غذا خوردن مشخص می‌شود. از آنجایی که فانتزی‌های ووراریفیلی معمولاً نمی‌توانند در واقعیت اجرا شوند، اغلب در داستان‌ها یا نقاشی‌هایی که در اینترنت به اشتراک گذاشته می‌شوند بیان می‌شوند.

  • متوجه شدید چه شد؟

ویکی‌پدیا افاضات فرمودند که چون در دنیای واقعی کسی نمی‌تواند دیگری را از روی شهوت ببلعد، ووراریفیلیا را در اینترنت، در قالب داستان‌ها، نقاشی‌ و مانند این‌ها نشان می‌دهند. یک چیزی توی این مایه‌ها:

  • ووراریفیلیای اسرائیلی!

ووراریفیلیای اسرائیلی! این دیگر یک داستان نیست! اسرائیل همچون یک موجود شهوانی و منحرف دارد یک‌یک مردم غزّه را با ولع تمام می‌بلعد و ما تماشاگران بی‌خاصیّت، حتی به اندازه‌ی کسانی که دارند یک داستانِ مصوّر وحشتناک را می‌خوانند، از خود واکنش نشان نمی‌دهیم! حال آن‌که شاید دیری نپاید که بلعیدن خودمان نیز به وقوع بپیوندد. آن‌گاه شاید به خودمان بیاییم و متوجه شویم که آن‌چه می‌دیدیم و می‌خواندیم، هرگز یک داستان مصوّر ترسناک نبود. بلکه یک واقعیت ترسناک بود که گریبان کل بشریت را گرفته بود و ما می‌پنداشتیم که تنها برای بخش کوچکی از بشریت است و یک داستان و یا فیلم فانتزی بیش نیست! کاری که اسرائیل دارد با مردم غزّه می‌کند، یک ووراریفیلیای محض است که نه از روی انحراف جنسی، بلکه از روی یک انحراف سیاسی تمام‌عیار در حال انجام است. انحرافی که چنانچه با قاطعیت بیشتری مهار نشود، تمام مردم منطقه را، چه حامیان و چه ناهیان را، خواهد بلعید.

  • حُسن ختام: روایتی از حضرت محمد (ص) درباره‌ی فتنه‌های آخرالزمان:

«بعد از من، چهار فتنه بر شما فرود آید که در اوّلی خون‌ها مباح می‌شود، در دومی خون‌ها و ثروت‌ها مباح می‌گردد، در سومی خون‌ها و ثروت‌ها و ناموس‌ها مباح می‌شود و در چهارمی آشوبی کور و کر جهان را مضطرب می‌سازد؛ آن‌چنان که کشتی غول پیکر آب‌های مجاور را مضطرب کند، این فتنه شما را زیر پر می‌گیرد و عراق را می‌پوشاند و در جزیره دست و پا می‌زند، مردم، تلخی حوادث و فشار آشوب را لمس می‌کنند، آن‌چنان که پوست به هنگام دبّاغی شدن فشار وارده را لمس می‌کند. کسی قدرت یک کلمه سخن گفتن نخواهد داشت! این فتنه در نقطه‌ای آرام نمی‌یابد، جز پس از آنکه در نقطه‌ای دیگر بیداد کند.»

دسته بندی شده در: