• یادداشت‌هایی که پیش از این یادداشت در صفحه‌‎ام در سایت ویرگول منتشر کرده‌ام و بهتر است قبل از خواندن این یادداشت بخوانید تا ذهنتان بیشتر آماده شود:

توجه! توجه! مطلبی که هم‌اکنون می‌خوانید، اعلام خطر یا وضعیت قرمز است!

تحوّل نظام آموزشی کشور با برگزاری کارگاه‌های آموزشی ل.ا.س زدن! (۱۸+)

آموزشِ شفاف و کاربردیِ مسائل جنسی به کودکان چهارساله و بزرگتر!

توزیع عادلانه‌ی اینترنت و ابتذال؛ توزیع ناعادلانه‌ی امکانات!

سایت‌های صیغه‌یابی و همسریابی یا شهر نوهای مجازی؟!

رواج لاشی‌گری در زیر سایه‌ی امنِ ناشی‌گری!

  ۹۵ صفحه رنگ کُن، ۹۵ سال رنگ شو!

    • فَأَیْنَ تَذْهَبُونَ: چرا راه راست را رها کرده، و با سرعت جت دارید به بیراهه می‌روید؟

معلوم نیست داریم با خودمان چه کار می‌کنیم؟ هر روز به مسائل و معضلات جدیدتر و خلاقانه‌تری از جنس تجاوز فرهنگی برخورد می‌کنم. به دنبال خرید یک عروسک به سایت تُرب رفتم و دیدم چه واویلایی برپا است. انواع و اقسام فیگورهای جنسی و نیمه‌برهنه که بر اساس شخصیت‌های مجبوب انیمه‌ها و یا شخصیت‌های ساختگی بازی‌های ویدئویی محبوب و مشهور دنیا ساخته شده‌اند، با قیمت‌های خیلی بالا که نشانه‌ی پُر مشتری بودنشان است دارند به فروش می‌رسند تا از دختران و پسران آینده‌ی ما یعنی همان مادران و پدران آینده‌ی این سرزمین، نسلی را بسازند که به جز به سینه و باسن بزرگ و سکس به چیز دیگری نیندیشند!

  • مُشت نمونه‌ی خرورار تا خودتان قضاوت کنید!

*توجه: چند تصویر از این عروسک‌ها را به نقل از سایت “تُرب” می‌آورم و گرنه در خیلی از سایت‌های فروش اینترنتی، در سکُوهای بی دروپیکر خارجی مثل اینستاگرام و یا در سکّوهای بدون چارچوب داخلی مانند روبیکا، می‌توانید عروسک‌هایی به مراتب مستهجن‌تر از این‌ها را بیابید.

  • خواهش می‌کنم شما هم حتی اگر شده یک سنگ پرتاب کنید!

بیایید به سادگی از کناراتّفاقات ضدفرهنگی و ضددینی نگذریم. نگوییم فایده‌ای ندارد، کسی گوش نمی‌دهد. حتی اگر شده است یک سنگ به سمت تسلیحات مدرن و ضدفرهنگی دشمن که مواضع فرهنگی ما را به بمب و گلوله بسته‌اند پرتاب کنیم تا فردا از شدت پشیمانی برای این خیانت ناخواسته و یا از روی جهل، سرمان را به دیوار نکوبیم و خودمان را از بلندترین ساختمان شهر به پایین پرت نکنیم! البته پشیمانی نیز سعادتی است که نصیب هر کسی نمی‌شود! هر چند سودی ندارد!

  • چهار تا عروسک است دیگر چرا این‌قدر بزرگش می‌کنی؟

اگر این حرف شما است تا آن روز که فرزندتان با یکی از همین عروسک‌ها (البته از نوع بزرگترش که به درد زندگی از نوع جنسی‎ و آبکی‌اش و نه به درد زندگی مقدّس از نوع خانواده‌اش، بخورد!) ازدواج کند، صبر کنید!

  • حُسن ختام: به نقل از کتاب «غربزدگی» نوشته‌ی «جلال آل احمد»

آدم غربزده هُرهُری‌مذهب است. به هیچ‌چیز اعتقاد ندارد. اما به هیچ‌چیز هم بی‌اعتقاد نیست. یک آدم التقاطی است. نان به نرخ روز خور است. همه چیز برایش علی‌السویه است. خودش باشد و خرش از پل بگذرد دیگر بود و نبود پل هیچ است. نه ایمانی دارد، نه مسلکی، نه مرامی، نه اعتقادی، نه به خدا یا به بشریت. نه دربند تحوّل اجتماع است و نه در بند مذهب و لامذهبی . حتی لامذهب هم نیست. هرهری است. گاهی به مسجد هم می‌رود. همان‌طور که به کلوپ می‌رود یا به سینما. اما همه جا فقط تماشاچی است. درست مثل اینکه به تماشای بازی فوتبال رفته. همیشه کنار گود است. هیچ‌وقت از خودش مایه نمی‌گذارد. حتی به اندازه نم اشکی در مرگ دوستی یا توجهی در زیارتگاهی یا تفکری در ساعات تنهایی. و اصلاً به تنهایی عادت ندارد. از تنها ماندن می‌گریزد و اصلا چون از خودش وحشت دارد همیشه در همه جا هست. البته رای هم می‌دهد. اگر رایی باشد – و بخصوص اگر رای دادن مُد باشد – اما به کسی که امید جلب منفعت بیشتری به او می‌رود. هیچ‌وقت از او فریادی یا اعتراضی یا امّایی یا چون و چرایی نمی‌شنوی. سنگین و رنگین و با طمانینه‌ای در کلام همه چیز را توجیه می‌کند و خودش را خوشبین جا می‌زند.

 

دسته بندی شده در:

برچسب ها:

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,